maanantai 28. lokakuuta 2013

Kuvia, monta kuvaa!

Pienen tovin olen etsinyt aikaa ja inspiraatiota tännekin. Mulla on ollut aivan mahtava syksy, vaikka koulun alettua kiire oli valtava kirjoitusten ja päälle iskevän koeviikon takia. Sen jälkeen olisi ollut hyvä hetki antaa aikaa myös tietokoneelle, mutta ei, juoksen edelleen paikasta toiseen, selaan useimmiten kännykällä facebookin, bloggerin ja sähköpostin. Viikonloput pyhitän milloin töihin, talliin, kavereille tai autoiluun. Kotona käyn yleensä vain nukkumassa, viikonloppuisin en ole useimmiten sitäkään tässä syksyllä tehnyt :D Mutta tätä mä rakastan, sitä että mulla on tekemistä, en ole yksin. Ja sitä, että mulla on tosi hyvä fiilis.

En jaksa kirjoittaa enää syksyn asioita, mutta kuvia on aina hirmu kiva katsella!


 Liikuttelen Vikiä aina Kouvolassa ollessani, eli pääosin ma-to


 Paikallisessa järjestettiin Road Rock, jonka toinen esiintyjistä oli Lord Est



 Ruoka on hyvää ja syöminen kivaa. Testasimme kavereiden kanssa monia ruokapaikkoja :P
 Sadanrikkojaiset Ranskan vallankumous-teemalla


Viksuja kun oltii, päätettiin kokeilla muutamat haasteet -se suola-jääpala-yhdistelmä ei ollu niin kiva



 Mun hovikuljettaja <3
 Tyttöjen kans pistettii monopoli-ilta pystyy!
Super Mario ja ruusukehai

Käytiin syyslomalla Virossa

Kaikkia kuvia en edes kehtaa pistää tänne, saatikka niiden määrästä puhumattakaan. Osa kuvista lainattu Jennalta :) Ehkä miusta vois tulla pikkuhiljaa ahkerampi tän bloggaamisen suhteen.. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti