sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

Pää pyörällä, onni onnessa...








Siinä on minun ja Maisan  tekemät esteet! On kyllä hienoa katsoa, että on oikeasti saanut jotain noin kätevää aikaiseksi. Ja teimme kaiken itse, välillä Maisan isi näytti mallia, etenkin kannattimissa, mutta on ne suurimmaksi osaksi tehty itse. I like it :)

Torstaisen koulukisatkin meni omasta mielestäni erittäin hyvin. Tulokseni oli 60% tasan ja jaetuilla sijoilla sijani oli 9. muuten yhdestoista. Kisaajia tässä luokassa oli 37. Luokassani oli erittäin taitavia ratsastajia, ja he veivät tällä kertaa voiton. Omaan suoritukseeni olin kuitenkin tyytyväinen.

Ja sit eiliseen ;)

Eilen olikin sitten viimeiset tunnit peruskoululaisena. Ihan mahti tunne! Ja illalla olin juhlimassa _suuressa_ porukassa, siis ihmisiä oli oikeasti aika paljon. Itse olin selvinpäin, muttei se menoa haitannut. Olin mopolla liikenteessä, niin en viitsinyt edes maistella. Ja ihan hyvä niin. Voin sanoa, että tuo päivä, ilta ja yö olivat parhaimpiin kuuluvia viikonloppujuhlia. Minulla jäi kyllä niiin hyvä fiilis, kun kerrankin tuntui, että olen vapaa.

Olin kolmen aikoihin Kausalassa, kun tulin mopedilla. Tunnin ajelin Kausalassa, söin jätskin ja hain äitiltä rahaa :) Sitten aloin viihtyä jo vanhalla postilla, vieterinpuistossa, kirjastossa ja keskuspuistossa yö kahteen asti. Olin siinä puolenyön aikaan kyllä käymässä yhdellä ihmisellä juhlimassa, mutta suurimman osan aikaa vietin aikaa ulkona.

Sanottiin, että on tehoratsia, mutta näin kerran poliisin ajamassa Kausalan läpi :') Okei, oli kausalassakin poliiseja liikenteessä, mutta taidokkaasti onnistuin ne välttämään.

Oli erittäin mukava ja hauska ilta, kiitos mukana olleille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti