maanantai 17. kesäkuuta 2013

Kiitos kysymästä, mulla menee hyvin!

Viime viikko vierähti mukavissa merkeissä, ensin olin töissä maanantaista keskiviikkoon, sitten mulla oli kaks vapaapäivää ja viikonloppu töitä. Perjantaina sain palkan, jota piti lähtä heti tietenkin kuluttamaan. Menin Suskun kanssa Kouvolaan Veturiin ja sieltä myös älyttömän nopeasti pyörähtämään keskustan kaupoissa. Mukaan tarttui uusia alusvaatteita, pari t-paitaa, aurinkolasit, pikkulaukku, lompakko, hiusjuttuja sekä uusi laturi ja usb-piuha kännykkään. Ah, vihdoinkin voin lataa musiikkia sekä laittaa kuvia koneelle <3

Vaikka olin töisäs lauantain ja sunnuntain, vietimme Suskulla iltaa. Perjantaina saunoimme ja joimme parit kylmät huurteiset sekä söimme hyvin. Lauantaina menin töihin jo yhdeksään aamulla ja pääsin viideltä. Menimme kaupan kautta Suskulle takaisin ja aloitimme grillaamisen. Oli älyttömän taivaallista syödä taas grilliruokaa! Illalla saunoimme muutaman muun kaverimme kanssa parisen tuntia. Matka jatkuikin omalta osalta sekä "vieraiden" kanssa paikaliseen baariin. Kello oli jotain yksi yöllä, kun sinne asri selviydyimme, mutta meno siellä oli katossa :D Join parit siiderit siellä ja kävin tanssimassa jonkun ihme orkesterin soittaessa musiikkia.
Kuva otettu toissa viikonloppuna, kun joimme jotain kahvin makuisia shotteja muutaman :D

Teen seuraavan postauksen todennäköisesti puhelimella otetuista kuvista, kun ne nyt on kerran saatavilla :D Nyt mun on mentävä valmistautumaan ilta/yövuoroon! :)

Ainiin, mulla on nyt jälleen hyvät fiilikset ja paaaljon parempi mieli! Jotenkin tuntuu, että elämä luistaa oikein hyvin juuri tällä hetkellä. Mulla on kaikinpuolin asiat hyvin, mun tekisi mieli hymyillä vaan koko ajan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti