perjantai 1. heinäkuuta 2011

I love walking in the rain, because then no one know's I'm crying

Järvi, mökki ja grilli, siitä juhanus koostuu, ainaki minun juhannus koostui. Hyvää seuraa, paljon musaa ja paskaa läppää :D Okei, nauroin varmaa eniten kuin koskaan, olin ilosempi kuin pitkiin aikoihin, minulla oli oikeesti tosi hauskaa. Yksi juhannus jälleen kerran, jonka muistaa varmaan pitkään. No, jos jätetää pari sivuseikkaa huomioimatta, niin muistaa tuostakin juhannuksesta muutakin kuin juorukerhon partsil ja yöuinnin sekä kylmässä saunassa juoruamisen =)

Jaksaisin kuunnella Jukka Pojan Mielihyvää biisiä, kun siitä tulee haikea olo, ja tuntuu tämäkin elämä hyvältä. Vaikkei tätä ole kuunneltu oikein missään, tulee biisin sanoista mukavia muistoja mieleen tuhottoman monta.

''Mielihyvää, iloa ja nautintoa...
En aio sua omistaa, vaan elämääsi somistaa,
Niinkuin enkelit tekee
Mä haluun antaa mielihyvää, lisää lempee sun päiviin
Anna mun nostaa sut pilviin, sillä enkelit tekee niin.''

 
Eilen lähdin Padasjoelle lapsenvahdiksi pikkuserkkuni kanssa. Onneksi siellä oli uimaranta noin 500 metrin päässä. Oli meinaan aika kuuma. Tänään ennen lähtöämme me teimme itsellemme "mehucoktailit", jossa oli jäämurskaa seka mansikkaraparperi mehua ja lasissa sokerireuna. Oli vähän luksus-fiilis ja jutut lens ;) Onneks sellasestakii saa palkka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti