keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Day 1 -Myself

Eli minä olen 16-vuotias Kymenlaaksosta. Perheeseeni kuuluu vanhemmat ja kolme sisarusta lisäkseni. Omistan myös 12-vuotiaan kissan, Nummisen.

Ulkonäöltäni olen 163cm pitkä, brunette  kikkarapää. Silmälasitkin löytyy. Meikkaan yleensä melko kevyesti, arkipäivinä en ollenkaan, jollei ole mitään ihmeellistä. Viikonloppuisin meikkailen jonkin verran, riippuen onko jokin tapahtuma tiedossa. Hiuksiani pidän yleensä ponnarilla, tasaotsis tai pinneillä päälaelle laitettuna. Vaatteissa olen melko monimakuinen. Pidän rennoista vaatteista, en omista mitään kalliita merkkivaatteita.


Harrastuksiini kuuluu ratsastus. Pyöräilen paljon, muttei sitä harrastukseksi voi sanoa, sillä mopoon pitää vaihtaa ketjut, joten joudun pyörällä kulkemaan. Käyn ratsastamassa ratsutalli Uusmattilassa sekä silloin tällöin kaverillani, jossa ratsastan 6-vuotiaalla issikkatammalla Dumballa. Olen myös kisannut, mutten kovin suurella menestyksellä. Esteissä olen luokissa 60-70cm ja koulua olen kisannut yhden pollux-luokan verran sekä HeC-tason, joissa sijoituin yhdeksänneksi jaetuilla sijoilla. Olen menossa tässä kuussa rataestekurssille Uusmattilaan, saas nähdä kuinka paljon opin siellä =)

Jos luonteestani kertoisin jotain, se olisi samaan aikaan tasainen ja ailahteleva. Isäni on sanonut, että minulla on ollut uhma-ikä pienestä pitäen :D Jos suutun, niin suutun ihan kunnolla, silloin huudan ja päästän suustani ihan mitä päähäni pulkahtaa. Ja se tapahtuu vain silloin, kun tosissani suutun. Muuten olen melko positiivinen ja iloinen. Kaverini ovat sanoneet usein, etteivät ole koskaan nähneet minua masentuneena, hymyilen koko ajan ja olen pirteä. No, voi sen niinkin ottaa, jos ei ole ollut seurassani 24/7 ja herätä minua kesken unien. Pidän hymyilemisestä sekä puhumisesta. Saatan puhua ihan vain sen takia, että on kiva puhua.


Syksyllä lähden opiskelemaan lukioon ja menen asumaan mummilleni kouluviikoksi. Tänään ostin jo pussilakanan ja aluslakanan :) Koulussa olen melko hyvä, keskiarvoni oli 8.9. En hirveämmin "panosta" opiskeluun, jos viitsisin olisi keskiarvoni varmasti yli 9. Minulle riittää, kun on keskihyvä koulussa ja itse on tyytyväinen.

Isona haluaisin olla poliisi, mutta se on kovin rankan kuuloista. En ole vielä ihan varma kiinnostaako minua lukea eläinfysioterapeutuksi tai klinikkaeläinhoitajaksi. Eläinten kanssa kuitenkin haluaisin puuhastella, mieluiten hevosten kanssa. Oma maatila olisi ihana, mutta se ei nykypäivänä kannata hirveästi. Mutta saas nähdä kolmen vuoden päästä, mihin jatkan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti