keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Mä kuinka tänne päädyinkään, asuttamaan kylmää taloo

Oi vitsit, joulu kohta ja minä olen jo joulufiiliksissä! Olen siivonnut oman huoneeni lattiasta kattoon, alakerran siivosin tänään muiden sisarusteni kanssa, olen leiponut joulutorttuja, vaihtanut sisustusta jouluisempaan, käynyt jouluostoksilla ja tehnyt joulukortteja. Olen ihmetelyt itsekin suurta joulufiilistäni, kun sitä aikaisempina jouluina hirveämmin ole ollut, voinet kyllä johtua siitä, että olemme yleensä lähteneet jouluksi laivalle.

kuva Weheartit

Onneksi loma alkoi jo viime viikon perjantaina, tai no lauantaina, kun piti mennä joulukirkkoon puoleksi tunniksi. Kannatti herätä seitsemältä lähteäkseen 35 kilometrin päähän puoleksi tunniksi istumaan kirkkoon... Saipahan nähdä vielä kavereita ennen joululomaa :)

Tulisi vielä lunta ja pakkasta niin alkaisi oikea talvi...

kuva Weheartit


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti